Orlando Bloom posiluje Porsche Design jako ambasador hodinek a brýlí

Hollywoodský herec Orlando Bloom se oficiálně stal tváří značky Porsche Design pro kolekce hodinek i slunečních a dioptrických brýlí. Bloom, známý jak svými rolemi, tak vytříbeným vkusem, sdílí s Porsche vášeň pro technické inovace, precizní design a funkční eleganci, kterou spolu s tímto renomovaným značkovým domem nyní prezentuje v globální kampani.

V nové kampani se objevuje s ikonickými kousky – Chronograph 1 All Black Numbered Edition a sedmi modely brýlí ze série 2025, včetně kultovního P’8478. První zmíněné hodinky navazují na původní Chronograph I z roku 1972, vytvořený F. A. Porsche a inspirovaný palubní deskou legendárního Porsche 911. Současná All Black edice byla přepracována v roce 2022 a vyrábí se ručně ve švýcarské manufaktuře v Solothurnu. Model P’8478, poprvé představený v roce 1978, si získal uznání díky výměnnému systému čoček a lehké titanové konstrukci. Svým moderním designem nabízí přizpůsobivost a trvanlivost, kterou automobilové i módní nadšence baví dodnes.

Orlando Bloom se nechal slyšet: “Cítím silné propojení s hodnotami Porsche Design. Fascinuje mě, jak reflektuje dědictví 911 a přenáší ho do produktů každodenního života.” Stejně nadšený je i CEO Porsche Lifestyle Group, Stefan Buescher: „Orlando zosobňuje naše principy autenticity, stylu a dokonalosti. Jeho zapojení nás posílí po celém světě.“ Kampaň spojuje eleganci a výkon typický pro Porsche, použité barevné ladění v černé a červené podporuje silný vizuál a propojení produktů s duchem vozu 911.

Orlando Bloom přidává do příběhu Porsche Design osobní prvek. Jako dlouholetý fanoušek značky a majitel Porsche 911 potvrzuje autentické spojení s automobily i stylovým minimalismem produktů této značky.
Tato spolupráce posouvá luxusní design na další úroveň a pro značku znamená výrazný krok kupředu. Bloomovo aktivní zastoupení v kampani potvrzuje ambice Porsche Design stát se preferovanou volbou pro zákazníky, kteří hledají spojení technologie, výkonu a nadčasového stylu.