Pepper Field: Kampotský pepř, držitel gastro ceny světa, jako dárek k Vánocům

Český fair trade projekt .pepper..field přivezl do země vzácné ocenění GOLDEN FORK. Jeho lyofilizovaný Kampotský pepř je historicky první český produkt, který ve 27leté historii soutěže Great Taste dosáhl nejvyššího gastronomického ocenění světa. Značka .pepper..field vzácný pepř navíc balí do nádherných českých dárkových sad, které v loňském roce věnovalo za ČR i ministerstvo zahraničních věcí všem velvyslancům. Darujte letos vzácný dárek, který se stal celosvětovým unikátem!

Česká značka .pepper..field, která se stala evropskou jedničkou s fair trade Kampotským pepřem, už se svými krásnými vánočními dárky potěšila nejednu domácnost či firmu. .pepper..field vypráví příběh kambodžských farmářů skrze skvělou chuť Kampotského pepře a luxusního udržitelného balení, které pochází z českých luhů a hájů. Dárky jsou tvořeny z nádherného českého skla, dárkové krabičky jsou kompletovány ručně v Poličce a značka si zakládá na udržitelnosti a ručním balení s osobním věnováním obdarovanému.
Dne 17. října navíc v Anglii vyhlašovala porota Guild of Fine Food finální výsledky Golden Fork, nejvyšší gastronomické trofeje, kterou lze v rámci celosvětové soutěže získat. Ze 14 113 přihlášených produktů ze 108 zemí světa pouze 14 produktů dosáhlo na tohoto pomyslného gastronomického Oscara. Lyofilizovaný Kampotský pepř vyvinutý projektem .pepper..field, je mezi nimi. Za celou 27letou historii soutěže Great Taste Awards se tuto trofej nepodařilo získat žádnému jinému produktu z České republiky. Produkty hodnotí více než 500 porotců! Speciální druh Kampotského lyofilizovaného pepře, který vznikl v ČR díky unikátní receptuře a technologii lyofilizace, se tak zapsal mezi opravdové světové delikatesy.

Od roku 2018 .pepper..field podporuje přes 200 malých farmářských rodin v regionu Kampot v Kambodži výkupem Kampotského pepře tím nejférovějším a nejvíce udržitelným způsobem. Od samého začátku od nich vykupuje pepř za 100 % fair trade ceny. Tím zajišťuje ekonomickou soběstačnost a růst nejen jim, ale celé oblasti. Od téhož roku se značka také spojuje s českými živnostníky a menšími firmami a vytváří designově unikátní dárky, jejichž precizní zpracování a důraz na lokální materiály navazuje na dlouhou tradici pěstování Kampotského pepře v Kambodži a spojuje tak dva vzdálené světy.