THEO představuje novou kolekci Mineralogy

Ondřej Petera
22. Květen 2020

Belgická značka THEO Eyewear je oblíbenou volbou klienty, kteří se nebojí experimentovat, protože díky výrazným barevným provedením a extravagantním designem nabízí jejich majiteli silný „statement“.

Příběh nejoriginálnějších belgických brýlí se začal psát v roce 1989, kdy jejich tvůrci Wim Somers a Patrick Hoet zvolili slogan „theo loves you“. Motto dodnes odráží lásku k odvážnému designu a věrným klientům. Od uvedení historicky prvního modelu uběhlo více než 20 let a v současné době je THEO dostupný v 1 400 obchodech v 50 zemích světa.

Při tvorbě nové kolekce, kterou THEO Eyewear představili na veletrhu MIDO v Miláně a Silm v Paříži se kreativní ředitel Tim Van Steenbergen inspiroval tvorbou belgického sochaře jménem Jan Dries. Ten byl ve své tvorbě fascinován světlem, formou a objemem. Tim se při tvorbě kolekce Mineralogy inspiroval zejména barevnou paletou křišťálů a minerálů, které minimalistický sochař s oblibou používal. Finálním dílem je poutavý rám z acetátu, který zazáří na místech, kde ho odvážný majitel nosí.

Krásný design je jedna věc, ale pro značku Theo je otázkou cti vytvářet i extrémně pohodlné brýle. Ty z nové kolekce jsou proto díky použitým materiálům velmi lehké a odolné zároveň. Sluneční brýle jsou vybaveny skly značky Essilor. Vnitřek skel je navíc ošetřen vícevrstvým povrchem, který zabraňuje rušivým odleskům.

Nové modely z kolekce Mineralogy najdete v České republice na vinohradské adrese Žilka Optik Studia.
Cena: 13 500 CZK