Tiffany & Co. oslavuje své ikonické kolekce šperků v nové kampani s názvem With Love, Since 1837

27. Březen 2024 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 23254

Tiffany & Co. představilo novou kampaň With Love, Since 1837 - oslavu lásky, řemesla a dědictví. Kampaň je inspirovaná legendárním návrhářem výloh Tiffany & Co. Genem Moorem a odhaluje příběhy nejslavnějších kolekcí šperků Tiffany: Lock, T, Knot, HardWear, Sixteen Stone a Tiffany® Setting.

Kampaň natočená oceňovaným fotografem a režisérem Danem Tobinem Smithem, modernizuje sérii vitrín od Gena Moorea, jehož práce zanechala nesmazatelnou stopu ve světě designu výloh. Prostřednictvím nápaditého vyprávění kampaň dokazuje, že láska je tlukoucím srdcem Tiffany & Co. – společná nit, která spojuje každou kolekci a proslulé řemeslné dědictví klenotnického impéria.

Fotografie a krátké filmy hovoří o slavném dědictví značky, vypráví příběh původu každé kolekce, a propůjčuje bohatý význam originálním designům, jako je náramek Lock, prsten Jean Schlumberger Sixteen Stone od Tiffany & Co., šperky HardWear a další slavné výtvory Tiffany & Co. Například Lock je nadčasová ikona inspirovaná broží z roku 1883, zatímco čisté, odvážné formy kolekce HardWear odkazují na náramek Tiffany z roku 1962.

Dan Tobin Smith a oceňovaná scénografka Rachel Thomas vytvořili pro kampaň speciální set v Londýně sestávající z miniaturních až po nadrozměrné modely, které plynule splývají díky posunům v perspektivě. Namísto postprodukčních efektů byly komplexní a složité iluze pečlivě zachyceny na kameru s použitím animovaných projekcí sloužících jako pozadí, a kouře produkovaného na place k vytvoření fyzických mraků.

Kampaň S láskou od roku 1837 odkazuje na styl Gene Moorea s použitím obyčejných předmětů a jednoduchých materiálů a nechává drama ožít prostřednictvím osvětlení a rytmu pohybů kamery.

Překlad dramatických kompozic Mooreových uměleckých výloh do moderního stylu Dana Tobina Smithe, který se zaměřuje na měřítko a posouvání perspektiv, oslavuje Tiffanyho dědictví ze současné perspektivy. Kampaň With Love, Since 1837 vznikla ve spolupráci interního kreativního týmu Tiffany a kreativní agentury TBWA\Chiat\Day LA, a debutuje na Tiffany.com a na tištěných a digitálních kanálech 25. března.

Galerie