Tipy na dárky pro náročné ženy díky Luxury shopping u Ivany Rosové

09. Prosinec 2020 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 14210

Každý miluje skutečný luxus, dárky a to, když se tyto dvě věci potkají, jak je tomu právě u dárkového voucheru od módní designérky Ivany Rosové. Její fashion group se zaměřuje výhradně na haute couture, večerní šaty a luxusní dámskou byznys módu. Tu skutečně byznysovou, která vykazuje všechny parametry úspěchu, o který jde především.

Ženy si velmi cení, když od partnera dostanou dárek – krásné oblečení od Ivany Rosové – stejně tak je ale potěší luxusní dárková poukázka, se kterou si oblečení vyberou podle sebe. Rozhodnou se s ohledem na aktuální potřeby svého šatníku a vkusu. Některé raději sáhnou po kostýmu v duchu Chanel, některé po hedvábných šatech nebo blůze. V každém případě mohou využít přímý kontakt na designérku a majitelku značky a domluvit si osobní setkání i konzultaci.

Vouchery na nákup ženské byznys módy od Ivany Rosové jsou pro letošní Vánoce připravené ve 14 různých variantách, pro náročné ženy doporučujeme ty v hodnotách 20 000 Kč, 30 000 Kč, 50 000 Kč. S těmi lze sestavit i kompletní byznys outfit – tedy sako, kalhoty, sukně a tři různé topy tak, aby jejich nositelka mohla kombinovat více byznys stylů. Voucher lze uplatnit během roku 2021, tedy i na nadcházející kolekci. Bude opět v duchu ženskosti, atraktivních a perfektně padnoucích střihů a unikátních látek. Aktuálně se jedná o postcovidovou premiéru kolekce v Dubaji nebo v Praze.

Jedinečné kousky z limitovaných kolekcí Ivany Rosové mají detailní zpracování, látky se tkají i barví ve specializovaných a velmi tradičních dílnách. Pro Ivanu Rosovou a její kolekce vznikají jedinečné vzory dokonce ve stejné tkalcovské dílně jako látky pro značku Chanel. Hedvábí se dováží z Hongkongu, merino vlna cestuje krejčovstvím z Anglie a přípravu sametu Ivana svěřila české dílně, která se zaměřuje na zakázky pro italské módní salony.

Ivana Rosová dlouhou dobu působila na nejvyšších HR manažerských pozicích v korporátním prostředí v zahraničí, ve kterém také vznikla první idea věnovat se prémiové byznys módě. Ani zahraniční trh v té době nenabízel nápaditou, ženskou, designovou módu ve VIP kvalitě. O směru své módní značky se Ivana rozhodla již v Dubaji, kde módní obor nejen studovala, ale také se úspěšně prezentovala na zcela prvním dubajském Fashion Weeku. O něm Ivana mluví jako o dalším odrazovém můstku k vlastnímu módnímu brandu, neboť právě její oblečení bylo následně focené jako Haute Couture pro stránky prestižních pařížských módních magazínů L’Officiel a vybrané pro prezentaci v Dubajské TV.

Galerie