Toyota C-HR v limitované edici: Neon Lime se zvukem od JBL
Není náhodou, že limitovaná edice modelu Toyota C-HR přichází zrovna nyní, na jaře. Pro verzi Neon Lime je totiž na první pohled typická ostře zelená, limetková barva. Není ale tím jediným, čím je toto auto výjimečné…
Tato “limetková limitka” zdůrazňuje pouto mezi Toyotou C-HR a světem hudby, který u této automobilky symbolizuje společnost JBL. Ta vozu dodala nejen audiosystém, díky němuž si za jízdy budete připadat jako na tom nejlepším koncertě, ale ještě ho vybavila dvěma typy sluchátek a jedním přenosným reproduktorem. Kromě toho k vozu získáte i půlroční předplatné služby Deezer pro ty nejlepší hudební zážitky.
Žádný jiný model by se pro tento počin nehodil víc než právě C-HR se svým výrazným stylem a širokým atletickým postojem. Právě odvážný design vozu je pro výrazné a zářící barvy jako stvořený. Barvy vytváří exkluzivní dvoubarevný metalický odstín Neon Lime s kontrastní černou střechou. Podmanivého vzhledu, který si musí získat všechny milovníky luxusních vozů, je dosaženo také osmnáctipalcovými litými koly v matně černém odstínu, elegantními LED světlomety a markantním provedení zádě ve tvaru bumerangu.
Také interiér dostal několik vylepšení. Pohodlné posezení poskytují speciální sportovní sedadla čalouněná černou kůží a materiálem Alcantara®, která rovněž v jiné verzi nenajdete a která rafinovaně završují dynamicky pojatý exteriér.
Toyotu C-HR Neon Lime pohání propracovaný hybridní systém s autonomním dobíjením. S tímto pohonem může C-HR více než 50 procent celkové doby jízdy využívat režim s nulovými emisemi. Vůz poháněný na elektřinu se pohybuje zcela neslyšně, takže vás nic neruší a můžete si ještě lépe vychutnat kvalitní hudební zážitky zprostředkované vestavěným soundsystémem od JBL.
Speciální edice C-HR Neon Lime, která se prodává od dubna letošního roku, čítá pouhých 2000 vozů.