USSPA otevřela nový showroom v Ostravě

06. Březen 2019 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 17411

USSPA je největším českým výrobcem vířivek a termálních bazénů. Po Praze, Brně a Dolní Dobrouči otevřela nový showroom i v Ostravě. Showroom klientům umožňuje prohlédnout si kompletní sortiment privátních a plaveckých spa, vybrané modely komerčních spa a doplňky. Rozkládá se na ploše více než 600 m2 a patří k němu i terasa, na níž je největší swim spa a vířivka k testování pod širým nebem.

Showroom je rovněž zázemím pro stávající zákazníky, kteří si zde mohou nakoupit doplňky a prostředky pro úpravu vody. USSPA v Ostravě realizuje také nový koncept servisních jednotek obhospodařujících region přiléhající ke každému z showroomů. „Severní Morava je pro nás obchodně úspěšný region, proto jsme k zákazníkům chtěli přijít blíž,“ vysvětluje spolumajitelka a ředitelka firmy Kateřina Kadlecová.

Pro USSPA je základem profesionální design a investice do něho jsou zde samozřejmostí nejen u konkrétních produktů, ale také i u celkové tváře firmy.  Proto USSPA ráda oslovuje známá jména, ať už se jednalo o ateliér Kunc Architects, který stojí za podobou showroomu v Praze nebo o Filipa Streita, spolutvůrce poslední generace vířivek USSPA či Vojtěcha Podlesného, který pro USSPA nejprve vdechl nový život zbytkům z výroby spa v projektu reLife a po tomto úspěchu do firmy vloni nastoupil jako interní designér. Pro zpracování interiéru nového ostravského showroomu USSPA angažovala jedny z nejznámějších designérů současnosti – Vladimíra Žáka a Romana Vrtišku ze studia VRTIŠKA • ŽÁK.

Designéři Vrtiška a Žák mají rádi nepřekonatelné překážky. „Ostravský showroom se nachází v objektu bývalé prodejny aut a budova odpovídá své původní funkci nejen použitými materiály, ale i dispozicí, do které navíc nebylo možné nijak stavebně zasahovat“ uvádí do situace Roman Vrtiška. „Předem dané omezení nás přinutilo vymyslet takové řešení, které prostor opticky sjednotí a zároveň rozdělí na jednotlivé zóny, aniž by bylo potřeba nevratně jej měnit. Přišli jsme tedy s vloženou dřevěnou stěnou, ta nechala důstojně vyniknout jednotlivé produkty a výsledek působí kompaktně, přehledně a umožňuje soustředit se na požitek z relaxace. Výzvy, kde jsou předem pevně dané nepřekonatelné mantinely, máme rádi. Důležité je nesmířit s věcmi, jak jsou a nenechat potlačit kreativitu. Vše má řešení!“ dodává Vladimír Žák.

Galerie

Rozhovory