VALENTÝNSKÁ KAMPAŇ ZNAČKY FOREO VYZÝVÁ ČTENÁŘE K NAPSÁNÍ POHÁDKY

14. Únor 2022 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 16185

Přestože mnohým lidem není oslava 14. února zrovna po chuti, nelze popřít, že Valentýn je stále oblíbenější než samotné Vánoce. Vzhledem k blížícímu se nejúžasnějšímu svátku roku vykonala švédská společnost FOREO celosvětový průzkum, který objevil, že až neuvěřitelných 81 % lidí si myslí, že v moderním randění je příliš sexu na úkor lásky.

I když někdo může hned namítnout, že důvod tohoto pesimistického pohledu na lásku a romantiku spočívá ve stoupající popularitě seznamovacích aplikací, díky nimž je příležitostný sex dostupnější než kdy dříve, realita je mnohem pochmurnější. Průzkum společnosti FOREO odhalil, že až 49 % lidí se cítí být souzeno, když jsou venku se svým partnerem, přičemž jako hlavní důvody uvedli věkový rozdíl (26 %), etnickou příslušnost či náboženství (22 %) a sexuální orientaci (14 %). Kromě toho se ohromujících 47 % dotázaných přiznalo, že se zdrží vztahu s někým, koho milují, ze strachu, aby je jejich rodina, přátelé nebo všeobecně společnost nesoudili.

Tyto skličující statistiky potvrzují, že to není snadná dostupnost sexu, co stojí v cestě skutečné lásce, ale strach a předsudky, které nás brzdí. FOREO si zakládá na tom, aby se lidé cítili dobře ve své kůži, v čemž hraje velkou část být vaším jedinečným, krásným já a mít možnost milovat kohokoli, po kom vaše srdce touží. Láska je univerzální a nikdo ji nespoutá, a proto chceme na Valentýna nabídnout jiný pohled na lásku, který je přívětivější a vhodnější pro moderní společnost 21. století,“ vysvětluje Boris Trupcevic, generální ředitel společnosti FOREO.

Švédský skin-tech gigant právě spustil informační kampaň s názvem „All colors of love“, jež oslavuje všechny krásné rozmary lásky a inspiruje lidi, aby byli odvážní a žili svou vlastní verzi novodobé pohádky. FOREO navíc připravilo kvíz na sociálních sítích pro všechny, kdo se chtějí o sobě dozvědět více a pochopit svůj vlastní styl lásky.

Údaje odhalily další alarmující statistiku, kdy až 57 % nezadaných uvedlo, že se cítí pod tlakem najít si partnera, aby je ostatní neodsoudili jako neúspěšné. Dalších 42 % přiznalo, že se prostě spokojili s výběrem partnera, jen aby nebyli sami. Tyto statistiky ukazují, že nejen společnost kritizuje náš životní styl, ale že jsme stejně přísní i sami na sebe.

Vzhledem k tomu, v jaké oblibě je v dnešní době Valentýn, může být snadné zapomenout, že ne každý je v partnerském vztahu a že zdaleka ne každý po tom touží. Je načase, abychom destigmatizovali bytí single a vnímali to jako svobodnou volbu lidí, kteří se nechtějí spokojit s ničím menším než skutečnou láskou. Proto chce FOREO i po Valentýnu propagovat nejdůležitější formu lásky – sebelásku. Ta začíná péčí o sebe, na což často zapomínáme, když se snažíme držet krok se životními výzvami. A nakonec, sebeláska je předpokladem lásky ke druhým. Ti, kdo se nenaučili milovat sebe samých, mohou jen těžko skutečně milovat toho druhého,“ říká Trupcevic.

Průkopník v oblasti beauty-tech je odhodlaný ve svém poslání vytvořit „nebe pro každého“ (z anglického „Heaven for Everyone“) a opět otřást základy celého odvětví. Když jde o lásku, jediné, na čem FOREO záleží, není ani věk, ani barva, ale typ pleti. FOREO, šampion v péči o pokožku, se zaměřuje na spojení nejlepších technologií a inovací s cílem poskytnout ultra personalizaci a prvotřídní výsledky, které se odrážejí ve vaší zářivé pleti.

Značka je známá zejména díky svému originálnímu a ikonickému zařízení LUNA 3, nejjemnějšímu a nejčistšímu silikonovému čisticímu kartáčku na tvář na světě. LUNA umístila FOREO do hledáčku celého světa jako synonymum pro „nástroj péče o pleť“ a odstartovala globální cestu společnosti. Zanedlouho poté od základu změnilo pravidla hry UFO 2 – zkrátilo čas potřebný na maximální zkrášlení pleti na pouhé 2 minuty. Jako skutečně unikátní produkt přenáší UFO 2 profesionální péči o pleť z kosmetických salonů a klinik a vkládá ji přímo do vašich rukou, a to v pohodlí vlastního domova. FOREO však i nadále pokračuje v posouvání kosmetického průmyslu do budoucnosti s nejnovějším poselstvím, zařízením BEAR. Jedná se o první lékařský mikroproudový přístroj na světě schválený FDA s funkcí Anti-Shock System™, jenž využívá elektrickou energii na stimulaci svalů, kolagenu a elastinu ve vaší tváři, to vše prostřednictvím neinvazivního, bezbolestného procesu bez injekcí, který vaši pokožku pozdvihne a dodá jí mladší vzhled.

Švédský gigant se stal známým průkopníkem inkluzivnosti a rozmanitosti v kosmetickém průmyslu. V roce 2018 společnost FOREO uvedla na trh „His & His“, vůbec první sadu dárečků pro krásu osob stejného pohlaví, a to přímo uprostřed svých valentýnských akcí. Tato limitovaná edice přinesla osvěžující přestávku od tradicí značek, které se v tomto ročním období zaměřují pouze na heterosexuální páry, a odstartovala novou éru krásy plně v souladu s vizí společnosti FOREO podporovat jedinečnost a rozmanitost. Minulý rok značka vydala exkluzivní edici LUNA 3 pouze se 100 vyrobených zařízení, díky čemuž se stala moderním pamětníkem všech úžasných jednotlivců, kteří nebojácně žijí svoji pravdu a bez ospravedlňování jsou svou vlastní krásnou verzí sebe sama, bez nálepek a škatulkování.

Užijte si slevu až – 20 % na celý sortiment značky FOREO pro vás a vaše blízké, a to exkluzivně během předvalentýnského týdne.

Galerie

Rozhovory