Vydejte se do světa podle Karla Lagerfelda

17. Červen 2020

Cesta kolem světa s Karlem Lagerfeldem: to je to, co značka nabízí uvedením dvou nových vůní. Kolekce představuje města, která světoznámého designéra inspirovala a která se stala ikonickými módními místy. Z jednoho kontinentu na druhý, cesta plná překvapení. Vše začíná v Paříži a New Yorku, v hlavních městech módy, které ovlivnily práci Karla Lagerfelda.

Jedinečný design flakonu

Stejně tak ikonické jako jeho design jsou Karlovy okamžitě rozpoznatelné náčrty na zrnitém papíru, červěně orámované a dokončené jeho ikonickým ručním podpisem “Karl”.¨Flakon této nové kolekce vyzdvihuje tyto charakteristické prvky a jeho design inspirovaný lekárenskými lahvičkami odhaluje přímost a nadčasovovst celé této kolekce.
Texturovaný štítek je zvýrazněn červeným rámem – ručně psaným podpisem návrháře.

Tyto čisté estetické elementy rezonují s nádechem couture stylu a vyvolávají pocit nekonečné elegance a luxusu.

PARIS, 21 RUE SAINT-GUILLAUME
Eau de parfum for women

Francouzská oblast St. Germain vždy spojovala krásu, kulturu a umění života jako žádná jiná, a tak si okamžitě po Karlovu příjezdu do Paříže získala jeho srdce. Unikátní atmosféra a způsob života designéra uchvátily. Netrvalo dlouho a rozhodl se z této čtvrti učinit střed svého módního světa a na 21 Rue Saint-Guillaume vybudoval své kanceláře a ateliér.

Perfumérka Emilie Coppermann vytváří květinovou chypre vůni inspirovanou myšlenkou francouzské ženskosti. „Aby se vůně stala ztělesněním ducha Rue Saint-Guillame, vytvořila jsem smyslnou, minimalistickou vůni, která dokáže okouzlit stejně tak jako elegantní, pravá Pařížanka.”

Exploze mandarinky a graperfruitu kontrastuje s čerstvostí drcených lístků fialky pro okamžité upoutání Vaší pozornosti. Poté se v srdci uvolňuje bohatý a texturovaný akord kytice růží, jasmínu a gardénie – tří hlavních ingrediencí v parfemářském odvětví. Kouzelný dřevitý základ s pačuli a santalovým dřevem Vám připomene atmosféru legendárních kaváren a knikupectví v Saint-Germain-de-Prés.

NEW YORK, MERCER STREET
Eau de toilette for men

New York: další z míst, s nímž designér sdílel několik společných hodnot: kreativitu, dynamiku a  prudkost. Během svých pravidelných cest na Manhattan se Karl Lagerfeld rád zdržoval v pulzující čtvrti Soho. Zde se nachází Mercer Street, jedinečná ulice s ikonickým hotelem situovaným mezi uměleckými galeriemi a luxusními butiky. Dokonalé místo, které rozptyluje vibrace velkoměsta a jeho navštěvníků.

Stejně jako grandiózní New York, také vůně, vytvořená Alienor Massennet, je ztělesněním okamžitého pocitu svěžesti a energie. „Při vytváření této vůně jsem byla dojata neodolatenou touhou po svěžesti. Svěžesti, která je nadčasovým a elegantním prvkem jako samotné město.“

Exploze limetky, bazalky a bíleho pepře. Živé, kořenité tóny, které evokují nadšení a radost z první návštěvy v New Yorku. Poté tóny slábnou, aby daly vyniknout zelené rebarboře a jemnému akordu vodního jasmínu a pelargónie. Bílé dřevo a vetiver celou kompozici završuje a dodává jí finální touch jedinečné sofistikovanosti Manhattanu.

Vůně nyní exkluzivně k dispozici v parfumeriích Marionnaud.