Společnost Lush a organizace Access Now spojují své síly na podporu digitálních práv

Hana Benešová
06. Prosinec 2016
Kampaň #KeepItOn, která byla zahájena na Černý pátek, běží na stránkách Lush.com a ve čtyřiceti zemích celého světa, ve kterých zaměstnanci a partneři zapojení do lokálních kampaní hovoří se zákazníky o tom, jaký dopad na nás mohou mít digitální práva, a nabízí jim, aby se do kampaně zapojili podpisem petice na stránkách http://www.accessnow.org/ keepiton, která po světových lídrech požaduje, aby nebyl přístup k internetu omezován.

V poslední den kampaně (7. prosince) budou tyto petice předány představitelům států na fóru Internet Governance Forum (IFG 2016), které se bude konat v mexické Guadalajaře, a na kterém se sejdou delegáti z členských zemí OSN, aby jednali o budoucnosti otevřeného internetu.

Error 404 je koupelová bomba bojující proti internetovým odstávkám, kterou si můžete koupit v prodejně Lush nebo on-line. Kampaň #KeepItOn má za cíl vytěžit z prodeje tohoto produktu z limitované série 250 000 £ a celý tento zisk věnovat na fond Digital Fund, a podpořit tak kampaně #KeepItOn („zůstaňme on-line“). Prostředky budou věnovány organizaci Access Now, u které si budou moci o grant požádat aktivisté a iniciativy bojující po celém světě za zachování svobody, otevřenosti a bezpečí na internetu.

Organizace pro digitální práva Access Now v roce 2016 zdokumentovala po celém světě více než 50 případů, kdy došlo k odstavení internetu. Lidé jsou umlčováni, a je tedy načase promluvit. Jack Constantine, vedoucí pracovník oddělení Digital ve společnosti Lush říká: „Internet se stává stále více nedílnou součástí našich životů, proto musíme chránit naše nově vznikající práva a zajistit, aby byl internet spravedlivý a rovný pro všechny.“

Kontakty

Firemní články