Společnost Lush a organizace Access Now spojují své síly na podporu digitálních práv

Redakce Luxus.cz
06. Prosinec 2016
Kampaň #KeepItOn, která byla zahájena na Černý pátek, běží na stránkách Lush.com a ve čtyřiceti zemích celého světa, ve kterých zaměstnanci a partneři zapojení do lokálních kampaní hovoří se zákazníky o tom, jaký dopad na nás mohou mít digitální práva, a nabízí jim, aby se do kampaně zapojili podpisem petice na stránkách http://www.accessnow.org/ keepiton, která po světových lídrech požaduje, aby nebyl přístup k internetu omezován.

V poslední den kampaně (7. prosince) budou tyto petice předány představitelům států na fóru Internet Governance Forum (IFG 2016), které se bude konat v mexické Guadalajaře, a na kterém se sejdou delegáti z členských zemí OSN, aby jednali o budoucnosti otevřeného internetu.

Error 404 je koupelová bomba bojující proti internetovým odstávkám, kterou si můžete koupit v prodejně Lush nebo on-line. Kampaň #KeepItOn má za cíl vytěžit z prodeje tohoto produktu z limitované série 250 000 £ a celý tento zisk věnovat na fond Digital Fund, a podpořit tak kampaně #KeepItOn („zůstaňme on-line“). Prostředky budou věnovány organizaci Access Now, u které si budou moci o grant požádat aktivisté a iniciativy bojující po celém světě za zachování svobody, otevřenosti a bezpečí na internetu.

Organizace pro digitální práva Access Now v roce 2016 zdokumentovala po celém světě více než 50 případů, kdy došlo k odstavení internetu. Lidé jsou umlčováni, a je tedy načase promluvit. Jack Constantine, vedoucí pracovník oddělení Digital ve společnosti Lush říká: „Internet se stává stále více nedílnou součástí našich životů, proto musíme chránit naše nově vznikající práva a zajistit, aby byl internet spravedlivý a rovný pro všechny.“

Firemní články

Nová vánoční kolekce make-upu od Lush
Rádi se bojíte či strašíte ostatní? Podívejte se na nové halloweenské produkty od firmy Lush
Letní kolekci sprchových produktů přináší Lush
Lush slaví 30 let od vzniku koupelové bomby!
Lush představuje exkluzivní parfémy!
Lush Valentýnská kolekce 2019: čerstvá, ovocná a milující!
Lush představuje nahatou péči o pleť
Kdo říká, že koupel je nuda?
Lush uvádí 40 odstínů veganského make-upu se 45% kokosového oleje
Šampóny Lush si zamilujeteŠampóny Lush – ta nejlepší péče o vaše vlasy
Lush představuje další skvělé, voňavé novinky
Darujte voňavou radost, darujte Lush!
Novinky od Lush, které sklízí úspěch po celém světě
Lush svými novinkami myslí na Velikonoce i Den matek
Oslavte svátek zamilovaných s voňavými dárkovými sety Lush
Den sv. Valentýna v Lush Nalaďte se na lásku s pomocí zbrusu nových produktů z limitované edice!
Společnost Lush a organizace Access Now spojují své síly na podporu digitálních práv
Lush – čerstvá, ručně vyráběná kosmetika s etiketou
Zažijte zábavnou koupel s želé mýdly Lush
DOPŘEJTE SI UNIKÁTNÍ LETNÍ PÉČI OD LUSH
NOVÝ TŘÍPATROVÝ LUSH STORE NA OXFORD STREET V LONDÝNĚ
NOVÁ KOLEKCE PARFÉMŮ LUSH - GORILLA PERFUME VOLUME 3, DECAY ANE RENEWAL
DEN MATEK S LUSH - 10. KVĚTNA 2015
LUSHLUSH PRO VELIKONOCE 2015
LES CACAS - 100% PŘÍRODNÍ BARVY NA VLASY
LUSH - TUHÁ MÝDLA JSOU PROSTĚ SEXY
CHARITY POT OD LUSH - DOBROČINNÝ KELÍMEK
LUSH KITCHENLUSH KITCHEN
LUSH - MILUJEME NAHÁČE!LUSH - MILUJEME NAHÁČE!
mýdlo cupid loveVOŇAVÁ SRDÍČKA JAKO TEN NEJLEPŠÍ DÁREK K SVATÉMU VALENTÝNU
TIP NA LÉTO – ČERSTVÉ OVOCE A ZELENINA NEJEN NA TALÍŘ, ALE I NA PLEŤ
LUSH 1. 4. 2014 otevřel svou kuchyni v Praze
Tato společnost nemá v naší databázi žádné eventy
Tato společnost nám zatím neposkytla žádný rozhovor