LOUIS VUITTON PŘEDSTAVUJE NOVOU ŘADU BALENÍ, KTERÉ ZŮSTÁVÁ VĚRNÉ TRADICI ZNAČKY COBY MISTRA V BALENÍ NA CESTY

Nová řada balení hned napoprvé zaujme svojí jasně šafránovou barvou, která byla vybrána jako nový „vizuální podpis“ značky. Nese název « Imperial Saffron » a svojí výrazností dokonale zapadá do historie značky Louis Vuitton, která se píše již půldruhé století. Šafránová barva se již objevila na celé řadě ikonických klasik z archivu Louis Vuitton – například na kufru s názvem « Citroën ». Tento kufr byl navržen pro expedici do Afriky, kterou tato francouzská automobilová značka podnikla v roce 1924. Imperial Saffron je také dominantním barevným odstínem na oficiálním plakátu výstavy Louis Vuitton Volez, Voguez, Voyagez, která proběhla v Grand Palais v Paříži v roce 2015.

Nové balení Louis Vuitton bude tedy nyní celé „šafránové“ s modrými akcenty. Modrá je k šafránové žluté komplementární odstín a také se od roku 1854 v této kombinaci objevuje na personalizovaných detailech již a také na stuhách, které značka používá – a to již mnoho desítek let. Kombinace těchto dvou barev vytváří velmi moderní a zároveň nadčasový vzhled, který evokuje zlatou éru cestování.

Papír s těžší gramáží a ucha z bavlněné stuhy propůjčují novému balení větší odolnost i na cestách. Lze je snadno sbalit do kufru či cestovní tašky. Světlejší odstín na bočních panelech a rubové (vnitřní) straně odkazuje na přírodní kůži, kterou Louis Vuitton již od roku 1860 používá zejména na ucha a zavazadlové štítky. Surová bavlna a krabice, které lze složit, a rozložit jsou důkazem toho, že značka velmi dbá na ochranu životního prostředí.