George Clooney a Natalie Dormerová jsou hvězdy nejnovější kampaně Nespresso „Výprava“

06. Listopad 2018 | Redakce LUXUS.cz | čtenost po 30 dnech je 14916

Na obrazovky celého světa se vrací George Clooney coby ambasador značky Nespresso, a to v roli, v jaké jsme ho dosud nikdy neviděli. Ve „Výpravě“ na sebe George Clooney bere brnění, aby udatně zachránil středověké království; pak v ulicích New Yorku hledá to, po čem jeho srdce touží – nejlepší kávu v celém království. Vedle něj se v tomto velkém epickém dobrodružství objeví jedna z nejslavnějších královen stříbrného plátna, Natalie Dormerová. Jedná se o dosud největší globální kampaň v dějinách Nespresso, která je spuštěna ve více než 30 zemích.

Karsten Ranitzsch

Karsten Ranitzsch

30vteřinová televizní reklama, jejímž hudebním podkresem je skladba „Solsbury Hill“ od Petera Gabriela, se odehrává na středověkém hradě, kde George hraje ctnostného rytíře, který slouží respekt vzbuzující královně. Poté, co George zabije draka, aby zachránil její království, je mu nabídnuta odměna, v důsledku čehož se vydá na velkou výpravu hledat to, po čem upřímně touží. Při svém hledání se ze středověkého dvora octne i v kině a v dvoupatrovém autobuse, aby dokázal, že se nezastaví před ničím, aby našel své milované Nespresso.

„Se značkou Nespresso spolupracuji už řadu let a jsem moc rád, že jsme znovu na place. Tentokrát mám příležitost spolupracovat s nesmírně talentovanou Natalií Dormerovou a splnit si svůj sen zahrát si středověkého rytíře,“ řekl George Clooney. Natalie Dormerová, fanynka kávy Nespresso, o práci na „Výpravě“ říká: „„Nespresso mám moc ráda a moje rodina říká, že tahle reklama je pro mě jako dělaná. A pracovat s Georgem Clooneym je pro mě splněný sen. Je tak milý a navíc i vtipný. Jeho práci už mnoho let obdivuji, takže příležitost se s ním setkat a pracovat s ním byla přímo úžasná.“

Mefthe Tadesse

Mefthe Tadesse

Protože George Clooney se značkou Nespresso spolupracuje už od roku 2006, je s ní dnes neodmyslitelně spjatý a jeho nadšení pro udržitelný rozvoj z něj dělá pro značku Nespresso plnohodnotného partnera. Jeho dlouhotrvající podpora ještě více zdůrazňuje zaměření společnosti Nespresso na udržitelnost, recyklaci a kávu vysoké kvality.

Kampaň má celou řadu částí, mezi nimiž je i 30vteřinový spot nazvaný „Vážně, Georgi?“, ve kterém se objevují mnozí z těch, kdo jsou zodpovědní za klíčové úkoly v každém dílčím kroku procesu pěstování kávy – od agronoma a farmáře až po kávové experty Nespresso. 

S příběhem a osobní vizí každého účastníka se můžete seznámit díky celé řadě fascinujících rozhovorů, které naleznete na webových stránkách a sociálních sítích společnosti Nespresso.

 

 „V rozšířeném obsahu této kampaně George poprvé komunikuje s některými z nejdůležitějších lidí, díky nimž je káva Nespresso tak výjimečná, a to ve všech fázích procesu Nespresso – od pěstitelů kávy či těch, kdo ověřují jejich kvalitu, až po zaměstnance našich butiků, kteří sdílejí své odborné znalosti. Naší snahou je nabídnout zákazníkům vždy to nejlepší, a právě díky těmto lidem se nám to daří,“ uvedl Alfonso Gonzalez, generální ředitel pro globální marketing ve společnosti Nespresso. 

 

Nejnovější kampaň Nespresso byla na celém světě spuštěna 17. října 2018, a to v televizi, online kanálech, tisku, na sociálních médiích, v Nespresso Boutiques. 

 

Galerie

Karsten Ranitzsch
Mefthe Tadesse