NA UVEDENÍ NOVÉHO MODELU LEXUS LC BUDE SPOLUPRACOVAT hudební producent MARK RONSON

Hana Benešová
19. Duben 2017
Lexus před několika dny oznámil zahájení kreativní spolupráce s oceňovaným hudebním producentem Markem Ronsonem v rámci kampaně k uvedení modelu LC. Nový vůz představuje vlajkové kupé značky Lexus a uvádí novou éru luxusní značky prostřednictvím kampaně s příhodným názvem ‘Make Your Mark’.

Spolupráce s Ronsonem stvrzuje snahu automobilky Lexus vytvářet úžasné zážitky ve světě hudby, umění i technologií. Navazuje na kampaň ‘Live the Life RX’ z roku 2015 s Judem Lawem. Kampaň ‘Make Your Mark’ v průběhu příštích šesti měsíců nabídne zákazníkům i fanouškům mnoho atraktivního obsahu a úžasných zážitků.

Ronson ke kampani říká: „Když mě oslovil Lexus s konceptem této kampaně a když jsem spatřil nové LC, bylo to osvěžující a vzrušující zároveň. Nadchla mě myšlenka využití hudby coby zdroje inspirace a zážitků v souvislosti s tímto vozem.“

„Lexus LC představuje začátek nové éry automobilky Lexus, která staví především na hledání silnější synergie mezi konstrukcí a designem. Pro tento účel bychom jen těžko našli někoho lepšího než Marka – člověka, který se tak významně zapsal do světa hudby,“ uvádí Alain Uyttenhoven, ředitel společnosti Lexus Europe.

Design kupé LC se mimořádně věrně drží předlohy konceptu LF-LC, což automobilce přineslo dvojí zisk prestižního ocenění EyesOn Design Award. LC je zhmotněním rozvíjející se kultury vývoje vozů Lexus, jejíž součástí je i spolupráce mezi návrhářskými a konstrukčními týmy ve snaze vytvářet automobily schopné předčit veškerá očekávání.